Inschrijven

Heb je een kind dat op 2 september 2024 de grote stap zet naar het secundair onderwijs? Kom dan kennismaken met onze nieuwe Nederlandstalige secundaire school vlakbij het metro- en treinstation Brussel West. Onze druk bijgewoonde opendeurdag is jammer genoeg al voorbij. Wil je toch graag nog wat info over onze school, dan ben je welkom op donderdag 4 april 2024 om 17u00 voor een rondleiding op school of tijdens onze online infosessie op maandag 15 april om 19u. Op 1 september 2023 mochten we onze eerste 100 enthousiaste leerlingen verwelkomen voor onze klassen in 1A en voor onze 1B-klas.

1ste leerjaar A-stroom & B-stroom

Wil je je kind AANMELDEN om te starten op 2 september 2024?

Wij volgen – net als de andere Nederlandstalige secundaire scholen in Brussel – de procedure via www.inschrijveninbrussel.be.

Wil je graag hulp bij het aanmelden van jouw kind voor onze school? Neem even contact met ons op zodra de aanmeldingsperiode gestart is. We helpen je hier graag bij.

We kijken er naar uit jouw kind op onze school te mogen verwelkomen op 2 september!

Hogere leerjaren

We hebben dit schooljaar 2023 – 2024 alleen klassen in het 1ste jaar. We kunnen dus nu geen leerlingen inschrijven voor hogere jaren. Vanaf september 2024 bieden we ook het 2de jaar secundair aan.

Wil je je inschrijven voor het 2de jaar secundair, dan kan je langskomen op school vanaf maandag 27 mei om 9u (ingang via de gouden schoolpoort in de Edmond Bonehillstraat) om je op de wachtlijst te laten zetten hiervoor. Alle info op www.inschrijveninbrussel.be

Graag meer weten over onze school?

Onze opendeurdag is jammer genoeg al voorbij. Het was heel fijn om zoveel enthousiasme voor onze school te voelen! Heb je de opendeurdag en onze vorige rondleidingen gemist en wil je toch graag nog wat info over onze school, dan ben je – op afspraak – welkom op donderdag 4 april maart 2024 om 17u voor een rondleiding op school of tijdens onze online infosessie op maandag 15 april om 19u. Schrijf je je hiervoor in via deze link? Zo weten we hoeveel mensen we mogen verwachten. We helpen je met plezier verder.

We kijken er naar uit jouw kind op onze school te mogen verwelkomen op maandag 2 september 2024!