Een exclusieve blik achter de schermen (video)

Je bekijkt nu Een exclusieve blik achter de schermen (video)

Verschillende organisaties, zoals de Brussels Boxing Academy, de Shinobis Riders, een artisanaal atelier en een theatergroep maken al dankbaar gebruik van het aanbod om hun activiteiten te organiseren. De Molenbeeks jeugd kan in onze gebouwen nu al deelnemen aan een waaier aan activiteiten. Kinderen tot 12 jaar kunnen zich onder meer uitleven in de boksles, leren fietsen op een indoor fietsparcours of voetballen op rolschaatsen.

Door onze gebouwen open te stellen, zorgt de Egied Van Broeckhovenschool vóór haar opening al voor verbinding en kansen in een buurt waar de nood aan sociale en recreatieve ruimte groot is. Ook na 2023 zullen jongeren en verenigingen uit de buurt buiten de schooluren steeds welkom zijn op onze school.

We gingen met minister Dalle en een cameraploeg langs bij enkele activiteiten. In de onderstaande video geven we je een exclusieve blik achter de schermen en kan je kennismaken met een aantal organisaties die bij ons onderdak vinden.