De bouw van de school kan starten

Je bekijkt nu De bouw van de school kan starten

De bouwvergunning voor Egied is goedgekeurd en het DBFM-project werd ook definitief toegewezen aan het consortium ABC02.

Ondertussen hebben de organisaties en verenigingen die de bestaande gebouwen in afwachting van de bouwwerkzaamheden vrij mochten gebruiken, de site verlaten. Met een aantal van hen zetten we de samenwerking verder van zodra de school van start gaat.  Al enige tijd zijn de werkzaamheden gestart om de bouwsite in gereedheid te brengen. Wilt u de vorderingen van de bouw volgen? Dat kan vanaf 15 juli 2022 via www.abc02.be.

Wij hebben uw steun nu meer dan ooit nodig!

• De prijzen voor bouw en financiering zijn het voorbije jaar sterk gestegen. Ook het bouwproject is hierdoor getroffen en zo is ons eigen te financieren aandeel flink gestegen.
  • We dienen ook de school volledig in te richten.
  • Ons schoolbestuur moet het personeel in de beginfase grotendeels zelf financieren.

Hoe kunt u ons helpen?

• Stort een fiscaal aftrekbare  gift op rekening van de Koning Boudewijn Stichting, Bank van de Post IBAN: BE10 0000 0000 0404, met de verplichte gestructureerde mededeling “020/0380/00019” of klik op de onderstaande knop.
  • U organiseert een feest? Een storting in het fonds Vrienden van Egied van de Koning Boudewijn Stichting kan een mooie cadeautip zijn. De giften zijn fiscaal aftrekbaar vanaf €40. Wij bezorgen u een aparte gestructureerde mededeling.
  • Kent u  bedrijven of personen die een bijdrage willen leveren of geïnteresseerd zijn in een ander samenwerkingsverband met de school? Breng ons in contact!  U kunt ons steeds bereiken via info@egied.be.
Voortgang bouwwerken