Je bekijkt nu Neem deel aan onze gratis infosessies of contacteer ons voor een persoonlijk gesprek

Zit jouw kind dit jaar in het zesde leerjaar? Dan is dit een heel belangrijke periode. Nog even en je kind start aan een nieuw en ongetwijfeld ook wat spannend avontuur: het secundair onderwijs.

Een schoolkeuze maken is niet eenvoudig. Je zoekt immers een secundaire school die echt bij je kind past.

De Egied Van Broeckhovenschool is een nieuwe school. Op 1 september zwaaien we enthousiast de poorten van ons gloednieuw, duurzaam gebouw open. We kunnen niet wachten om onze leerlingen warm welkom te heten bij de start van hun eerste jaar. Wij combineren kwalitatief onderwijs met zorgzame, persoonlijke aandacht voor elke leerling.

Maak je graag kennis met ons? Dat kan. Nog niet op onze nieuwe school, want die zijn ze nog aan het afwerken. Wél online tijdens één van onze online infosessies. Schrijf je nu in via dit formulier.

Liever een persoonlijk gesprek? Prima. We maken graag tijd voor jullie. Bel ons even op 0470 13 38 97 of vul ons contactformulier in.

We kijken er naar uit je binnenkort te mogen verwelkomen, online of persoonlijk. Tot dan?