Zo zou onze school eruit kunnen zien

Je bekijkt nu Zo zou onze school eruit kunnen zien
Zo zou de school eruit kunnen zien eind 2023

We hebben onlangs een belangrijke volgende stap in de realisatie van de Egied van Broeckhovenschool gezet: het aanduiden van een voorkeursbieder.

Na een grondige studie van de projectvoorstellen en offertes van de vijf geselecteerde consortia werd het consortium ABC02 aangesteld als voorkeursbieder. ABC02 is een samenwerkingsverband tussen Alheembouw NV en BAM PPP PGGM Infrastructure Coöperatie U.A. i.s.m. B2Ai en VK Engineering.

De komende maanden zullen onderhandelingen plaatsvinden tussen de vzw Ignatius Scholen in Beweging en de voorkeursbieder om na te gaan of het voorgestelde project kan leiden tot een gunning.

Onderstaande beelden komen uit het voorgestelde ontwerp van de voorkeursbieder. Deze geven een idee van hoe de nieuwe school er zou kunnen uitzien als de onderhandelingen succesvol afgerond worden.

Wij blijven jouw steun meer dan nodig hebben om dit project te realiseren. Klik op onderstaande knop om te bekijken hoe jij ons kan steunen. Giften vanaf 40 euro zijn fiscaal aftrekbaar.